Unsmoke campaign
Client
Phillip morris korea
Work
Key visual design / Design variation
필립 모리스 코리아의 언스모크 캠페인 키 비주얼 및 베리에이션 디자인을 제작했습니다. 언스모크 캠페인은 한국필립모리스가 진행하는 사회적 캠페인으로, 금연 메시지를 전하고 일반 담배의 유해성을 줄이는 혁신을 촉구하는 것을 목표로 합니다. 이 캠페인은 개인이 아닌 공동의 노력으로 사회적 변화를 이루는 데 초점을 맞추고 있습니다. 단순한 장식적 요소가 아닌, 사람 간의 커뮤니케이션, 관계, 참여를 중심으로 디자인을 기획했습니다.
We designed the key visuals and variations for Philip Morris Korea’s Unsmoke Campaign, a social initiative that promotes smoking cessation and supports innovation to reduce the harm of traditional cigarettes. Focusing on collective action and social synergy, the design emphasized communication, connection, and participation, clearly expressing the message of shared responsibility and change.