• is a graphic design agency
  • is an attitude
  • is everything

GNBN branding

Client GNBN
Work Brand strategy / BX design / Brand identity / Brand design system

근본식품은 식품의 가장 본질적인 가치에 집중하는 브랜드입니다. 좋은 원료, 정직한 제조 과정, 그리고 자연 그대로의 맛을 지키는 것을 목표이자 철학으로 삼고 있습니다. 클라이언트가 믿는 근본적인 가치를 정직하게 표현하는 동시에, ‘자연에서 유래한 건강’을 표현할 수 있는 방향으로 브랜드 비주얼 디자인을 진행 했습니다. 원재료의 본질을 강조하기 위해 미니멀한 그래픽 요소를 차용했고, 자연에서 유래한 컬러를 활용해 특유의 차분한 동시에 힘있는 분위기를 연출했습니다.

Geunbon Food is a brand rooted in the fundamental value of food, built on a philosophy of using high-quality ingredients, honest production, and preserving natural flavors. We designed the brand visuals to reflect these principles, emphasizing the idea of health from nature. Minimal graphics highlight the purity of raw ingredients, while a palette of natural colors creates a calm yet confident visual identity.